Saturday, September 3, 2011

Besøk av Stine og Jofrid! :)


Hei igjen!

Nå henger jeg litt etter med bloggingen her, men er vel bedre litt sent enn aldri..
For ca 1 uke siden fikk jeg besøk av Stine og Jofrid! Dette er 2 flotte jenter jeg først ble kjent med mitt andre år på sufh. Jofrid og jeg er nesten naboer nå. Vi har også gått 2 år sammen i Kristiansand. Men Stine er det ikke så ofte jeg ser. Gjett om det var koselig å treffe henne igjen!
Hun driver også på å blogger en del. Stikk innom siden hennes: www.kutikula.blogg.no


Jofrid har allerede bodd 1 år i Stavanger. Så det er lett å henge seg på henne og få litt råd om hva som skjer. Vi var på lørdag en tur i Salem. I morgen skal jeg i IMI kirken med Kristine, så får vi se hva som faller best i smak.
Ellers var jeg også med Jofrid i går! Da var vi på konsert med Hillsong! Dette var helt fantastisk! Kjempe stemning! Var også så utrolig heldig å få oppvarmning av Watoto fra Uganda. Disse hørte jeg og Jofrid første gang når vi var på skoletur til Sør-Afrika. De er bare helt herlig! De skal nå turnere noen uker rundt i Norge. Får du muligheten til å høre de, ikke nøl!!! Ta med deg alle du kjenner, kanskje noen du ikke kjenner og GÅ!!!!



Herlige jentene!! :)


Big luw and blesses
from the one and only

- maritjenten

No comments: