Sunday, September 4, 2011

Cathrine inntar Villaen!


Jeg gratulerer herved Cathrine Madsen med seieren (eller hva jeg skal kalle det...)!!! Hun var den første av mine flotte Bergensvenner som klarte å komme å besøke meg i Villaen! TAKK!


Hun satte seg på bussen første sjangs hun fikk. Kom hit søndag og ble til onsdag. Dette var noen supre dager (se bort i fra antall sider pensum som ble lest...)!
Store plassen er det jo ikke akkurat her i Villaen, men det er akkurat plass til min kvalitets-luftmadrass!
Mandagen begynte jeg med skoledag. Slet meg gjennom mine 2 timer på skolebenken! Puh! Etter dette møtte Cathrine meg på skolen og vi tok turen til byen. Der var det shopping for alle penga. (bokstavlig talt...) Vi var flinke å kjøpe litt fornuftige ting, som blant annet beskyttene linsedings til kamera. Men selvfølgelig også en del litt mindre fornuftige ting... (suprise suprise) Men Cathrine skal snart til Oslo med Benedicte og Ida og måtte spare litt på lommepengene til dette! Men litt oppvarmning er jo selvfølgelig viktig!
Vi endte også opp på SJokoladepikene. Dette er en utrolig søt og usunn kafe her i Stavanger. Her bestillte vi varm sjokolade. Dette er flytende sjokolade, utrolig tykk og utrolig god! Et helt måltid i seg selv!
Men selvfølgelig ikke nok måltid til at vi ikke klarte å spise middag, smoothie og litt mer snacks når vi kom hjem! Det er jo denne kveldssnacksen vi i jentegjengen er kjent for!


Dagen etter (etter 2 nye slitsomme timer på skolebenken) gikk vi en tur rundt lille Stokkavann. Dette er ikke lange runden, tar ca 30 min å gå rundt. Men er kjempe fint! Legger ut noen av bildene her så dere kan se!


Siste dagen fulgte jeg Cathrine til bussen. Heldigvis hadde vi lest i den fantastiske lokalavisen dagen før. Her fant vi nyttig informasjon som fortalte oss at det var nyåpning av et shoppingsenter i byen, Her ville de dele ut goodiebags til de første og masse bra tilbud. Dette kunne vi jo ikke gå glipp av. Kom jammen hjem med noen poser her ja... Men det mest fantastiske jeg endte opp med var nok et medlemsskap på Elixia. Igjen, Marit kan IKKE si nei! Men blir nok bra, for jeg skal jo starte et nytt å bedre liv. Bli sånn tynn og sprek superwoman vet dere! Så da tenker jeg at dette medlemskapet kommer godt med! :)

Piz and luw
the one and only
- maritjenten

No comments: