Friday, August 19, 2011

En dag med Kristine, Kvadrat, Ikea og Meg


I går dro jeg og Kristine av gårde for å gjøre innkjøp til våre nye leiligheter. Det ble mye kjøring mellom IKEA og Kvadrat, men etter en lang dag med et etter hvert er rimelig varmt visakort ble vi noenlunde fornøyd!

Det vansligste var å få tak i noen fine, ikke for dyre og ikke for lange gardiner. Endte opp med å kjøpe noen på IKEA. Kun kr 79,- Så får vi se om dette blir fint!
Fikk også kjøpt et sengeteppe. Så nå har jeg herved en sofa og ikke en seng!!!

Faren til Kristine ringte for han trengte noen dingser på Biltema, vi fant fort ut at dette også var en genial butikk! Her vi jeg kjøpt litt mer kjøkkenting og en helt fantastisk gulvmopp! (Så nå kan jeg endelig vaske vekk Bore-stranden som ligger igjen i stuen...)



Her er min kjære fantastiske venninne Kristine! Utenfor Villaen min! :)


I morgen ventes besøk fra Vestlandet. Herr og Fru Andersen skal stikke hodet innom. Så nå har jeg brukt kvelden på å vaske Villaen og baksten står i ovnen. Spent på om dette blir vellykket!

Piz and Luw to you all!
From the one and only
- maritjetenten

No comments: