Friday, February 6, 2009

Daffe dag

Ja, vet jeg skrev det forrige innlegget før i dag. Men nå sitter jeg her i sengen og er ikke det minste trøtt. Og så tenkte jeg da, at siden den forrige bloggen min bare var en oppdateringsblogg kunne jeg jo fint skrive en skikkelig blogg nå! hehe

Dagen i dag har egentlig vært ganske så rolig. Satt i flere timer med pensumboken min fremfor meg, men dere vet jo alle at mesteparten av den tiden gikk vekk til å lese gamle blogg innlegg og skrive nytt.
Men etter det fant jeg ut jeg skulle ta meg en tur. Deilig å bevege litt på seg i snøen. Stakk også innom ica på veien der jeg kjøpte meg en kylling til kun prisen av 34kr! Så middagen i dag ble: kyllingsalat! namnam
Etter dette var det en episode av grey's anatomy som stod for tur. Jeg har desverre blitt avhengig av å være avhengig av en TV serie! Så nå holder jeg på meg 1 sesong av Grey's for sikkert 5 gangen!

Senere på kvelden ble jeg invitert opp til Benedicte i klassen. Hun bor ca to skritt, en trapp og to skritt til vekke fra meg! Var kjempekoselig!
Kvelden ble avsluttet med en tur sammen med Marita og Noomi på 1time og 20min! Var helt fantastisk ute! Det lå masse nydelig snø overalt! Og fargene på himmelen var bare helt fantastisk! Vi gikk i en slags eventyrskog!

Men nå må jeg kanskje prøve å sove...

Dagens motto: Hvis det er glatt ute og du har vært kjempe flink til å holde deg på beina opp hele den lange, bratte og GLATTE bakken, ikke skryt over hvor bra det går og hvor flink du er før du er HELT oppe! Gjør du dette kan det ende med at det kanskje ikke går så bra det siste stykket. Det kan igjen føre til et blodig kne, blodig tights og blodig bukse!!!

Stor klem fra deres one and only

- Maritjenten :)

No comments: